بیست و سومین نمایشگاه بین المللی صنعت برق تهران آبان 1402

بیست و سومین نمایشگاه بین المللی صنعت برق تهران ۱۴۰۲ (IEE) از تاریخ ۲9 آبان الی 2 آذر ماه ۱۴۰۲  در محل دائمی نمایشگاه های تهران  برگزار گردید. در این نمایشگاه معتبرترین شرکت های ایرانی فعال در صنعت برق در زمینه های تولید سیم و کابل، تولید انرژی الکتریکی، الکترونیک قدرت، توزیع و کنترل برق، محصولات کنترل فرآیند، سیستم ها و تجهیزات خودکار، کلید و پریز، محصولات روشنایی و سیستم های نورپردازی، انرژی های نو و تجدید پذیر شرکت کرده و آخرین محصولات و دستاوردهای خود را به معرض نمایش گذاشتند.

صنایع سیم و کابل مشهد به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان انواع سیم و کابل و تجهیزات برقی در ایران نیز همانند هر سال، حضوری فعال در نمایشگاه صنعت برق تهران داشت. این شرکت با تولید بیش از ۱۰۰۰ نوع سیم و کابل فشار ضعیف، متوسط و فشار قوی، سیم و کابل مخابراتی و خودرویی، موفق شده تا سهم قابل توجهی از نیاز بازار داخلی از جمله سیم و کابل بسیاری از پروژه‌های دولتی مثل شرکت‌های توزیع برق سراسر کشور، شرکت‌های مخابراتی ایران و شرکت‌های تولیدکننده خودرو را تامین نماید و همچنین مفتخر است که میزان صادرات رو به رشدی نیز به کشورهای منطقه دارد. این شرکت با توجه به حجم قراردادها و تنوع تولیدات، اقدام به تأسیس دو شرکت با دو شخصیت حقوقی کاملاً منفک به نام‌های شرکت سیم و کابل مشهد و شرکت سیم و کابل مخابراتی و قدرت خراسان نموده است. این دو شرکت به عنوان مکمل، زیرگروهی از شرکت صنایع سیم و کابل مشهد می‌باشند.

هدف مجموعه سیم و کابل مشهد تولید و تضمین کیفیت محصولات در بالاترین استاندارد است. بدین منظور آزمایشگاه اکرودیته سیم و کابل مشهد پس از انجام ممیزی استاندارد 17025 ISO/IEC به عنوان اولین آزمایشگاه دارنده این گواهینامه در شرق کشور شناخته می شود. این آزمایشگاه با کادری مجرب و متخصص به عنوان همکار اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی خراسان رضوی در حال انجام خدمت رسانی به بخش صنعت و گمرکات کشور است. همچنین ایجاد آزمایشگاه اکرودیته سیم و کابل مخابراتی و قدرت خراسان با اخذ استاندارد 17025 ISO/IEC در زمینه آزمون کابلهای مخابراتی و شبکه اولین آزمایشگاه در سطح کشور است که به این مهم دست یافته است. لازم به توضیح است که همانطور که قبلا نیز گفته شد این شرکت در سالهای اخیر با ایجاد واحد مهندسی و طراحی محصول و با تکیه به کادر مجرب خود در واحد فنی و توسعه و تولید و کنترل کیفیت، موفق به طراحی و تولید محصولات جدید در انواع مختلف از لحاظ سایز و جنس مواد مطابق با خواسته مشتریان شده و به بازارهای مصرف ارائه نموده است.

شرکت سیم و کابل مشهد اولین و تنها واحد تولید کننده دارای لوح کیفیت محصول واحد نمونه کشوری در سال ۱۳۹۸ و ۱۴۰۰ و دارای تاییدیه سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری می باشد دریافت نشان ملی رتبه نخست تولید سیم و کابل های مقاوم و ضد حریق، واحد نمونه تحقیق و توسعه برتر استان در سال ۹۸ ، گواهی جایزه بهترین و معتبرترین برند سیم و کابل ۲۰۱۹ ، دارنده لوح تقدیر واحد نمونه کیفیت از اداره کل استاندارد خراسان رضوی برای ۱۵ سال، کسب عنوان مراکز تحقیق و توسعه برتر در پنجمین جشنواره پژوهش و فناوری صنعت و معدن و تجارت سال ۹۵ و ۱۴۰۰، واحد نمونه صنعتی بین سالهای ۱۳۹۲ تا ۱۴۰۰ از جمله افتخارات این شرکت می باشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *