حضور شرکت سیم و کابل مشهد در نوزدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان و صنایع وابسته کیش در آذر 1402

نوزدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان و صنایع وابسته در جزیره کیش از تاریخ 28 آذر ماه تا 1 دی ماه  1402، در محل دائمی نمایشگاه‌های کیش با حضور ٣٢ شرکت از جزیره کیش و ١٧۴ شرکت از سراسر ایران برگزار گردید. شرکت سیم و کابل مشهد از جمله برندهایی است که در این نمایشگاه حضور پیدا کرده و آخرین تولیدات خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داده است.

نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان کیش از قدیمی ترین، بزرگترین و بهترین نمایشگاه های صنعت ساختمان ایران است. به علت زیرساخت های اقتصادی مناسب و موقعیت ویژه جغرافیای کیش، نمایشگاه کیش همواره مورد توجه  بازدیدکنندگان ایرانی و تجار و بازرگانان خارجی از کشورهای منطقه قرار گرفته است. این نمایشگاه در فضایی با مساحت 21.000 متر مربع در سه سالن مجزا برگزار گردید و قریب به 200 برند ایرانی فعال در حوزه صنعت ساختمان، جدیدترین محصولات و دستاوردهای خود را به معرض نمایش گذاشتند. استقبال پرشور مردم از این نمایشگاه موید پیشرفت و افزایش کیفیت تجهیزات صنعت ساختمان ایران است.

شرکت صنایع سیم و کابل مشهد نیز به منظور معرفی آخرین محصولات و جدید ترین دستاورد های خود و ارتباط با مصرف کنندگان داخلی و خارجی در نمایشگاه صنعت ساختمان کیش شرکت کرده است. از جمله جدید ترین و پربازدیدترین محصولات ما در این نمایشگاه، می توان به کابل های شبکه فلوک پاس، کابل های مقاوم در برابر آتش و کابل های فشار قوی اشاره کرد. همچنین کابل های مخابراتی، KNX و شبکه نیز به به علت استفاده در خانه ها و سیستم های هوشمند بسیار مورد استقبال شرکت های همکار فعال در زمینه هوشمند سازی قرار گرفت. بعلاوه حضور در نمایشگاه کیش فرصتی برای ارتباط بیشتر با بازدیدکنندگان از کشورهای همسایه حوزه خلیج فارس و امکان افزایش صادرات را نیز فراهم آورده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *